Ledverlichting voor de toekomst

Vaste samenwerking als marketing partner We zijn blij met de vaste samenwerking met LI sports. Na een goed gesprek met onze landgenoot Joran, uit Klein Frankrijk, zijn we tot de conclusie gekomen dat we LI sports gaan helpen om verder te groeien. Wij denken strategisch mee over de positionering en zijn verantwoordelijk voor de professionele uitstraling van […]

Expertises in fysiotherapie

Expertises in fysiotherapie // De Clavers

Vier expertises Door verschillende strategische sessie binnen De Clavers kennen wij de organisatie, het merk en de mensen. De Clavers is uitgegroeid tot een organisatie met meer dan twintig teamleden. Doordat de fysiotherapie zich breed heeft ontwikkeld zijn ook de werkzaamheden en diensten van de Clavers breed ontwikkeld. Om het overzicht te houden is de […]

The Taste of Excellence

The Taste of Excellence // Lenger Seafoods

Om het merk Lenger Seafoods professioneel te presenteren hebben wij meerdere films gerealiseerd die op de supply chain inzoomen. Bovenstaande bedrijfsfilm bevat beeldmateriaal uit verschillende onderdelen van de supply chain en biedt hiermee een overzicht van de activiteiten van het internationale schaal- en schelpdieren bedrijf. De Waddenzee en Harlingen De eerste twee opnamedagen brachten we door […]

HB17 Werkt, écht!

HB17 Werkt, écht! // HB17 Werkt

Strategisch advies In overleg met eigenaresse Marloes de Haze is HB17 voorzien van strategische inzichten die houvast bieden voor de toekomst. Deze inzichten zijn vertaald in een overzichtelijk document waarin de kracht van (het merk) HB17 wordt omschreven. HB17 gelooft in persoonlijke aandacht voor iedere werknemers om de juiste match te vinden voor een hele […]

Bij ons bent u in goede handen!

Bij ons bent u in goede handen! // De Clavers

Strategische sessies Tijdens vijf strategische sessies met Michel Bakker (mede-eigenaar De Clavers) is de fysiotherapiepraktijk De Clavers onder de loep genomen en voorzien van strategisch advies. De strategische sessies heeft ervoor gezorgd dat De Clavers meer bewust is van haar merk. Daarbij heeft de organisatie inzichten gekregen voor de communicatie vanuit haar merk. De Clavers […]